Vän av buck
När jag köpte Buck skivor för första gången blev jag kallad vän av Buck och fick rabatt. Har inte riktigt fattat denna grupp ännu men idag så blev det dags för Hello Holland och jag är såld. Det är en härlig mix av EMO och indierock men så kommer en låt som är 20 minuter lång. Den heter Hello Holland och en av de bästa postrock låtar jag hört. Jag är numera stor fan/vän av Be Under Century Knife. Det borde du också bli.
|
poäng:
0
|
 |

Du måste vara inlogad för att kommentera
|
|