Skivinformation:
Inspelad i Studio Decibel januari-februari 1978. Kenny spelar på plattan alla instrument helt själv och allt är gjort på elgitarr, inspelad med 8-kanals bandspelare, distboxar, samt en tidig oktavider som gör basljudet. Bilden är tagen i vardagsrummet i huset där han bodde.
Skivan finns återutgiven på CD av Silence 1995. |