Skivinformation:
Inspelad i Studio Vardagsrummet och Soviet Studio Kommersiell december 1995-februari 1996. Gospel! var ett finzine som släppt 2 fanzines och denna skiva som är den tredje Gospel!-utgåvan. De fick hjälp av Slask Records att tillverka och distribuera skivan. Intressant är att 3 personer från 3 av dessa grupper senare spelade i The Embassy! Det bör alltså röra sig om en bunt Göteborg's band då även fanzinen var därifrån. |